Lechuga Sancho, M. P., Martín-Navarro, A., & Ramos-Rodríguez, A. R. (2020). Information Systems Management Tools: An Application of Bibliometrics to CSR in the Tourism Sector. Sustainability, 12(20), 8697.
Lechuga Sancho, M. P. & Navarro, A. M. (2022). Evolution of the Literature on Social Responsibility in the Tourism Sector: A Systematic Literature Review. Challenges and New Opportunities for Tourism in Inland Territories: Ecocultural Resources and Sustainable Initiatives, 169-186.
Martín-Navarro, A., Sancho, M. P. L., & Medina-Garrido, J. A. (2018). BPMS para la gestión: una revisión sistemática de la literatura. Revista española de documentación científica, 41(3), e213-e213.
Martín-Navarro, A., Sancho, M. P. L., & Medina-Garrido, J. A. (2020). Business process management systems in port processes: a systematic literature review. International Journal of Agile Systems and Management, 13(3), 258-278.
Peña, D., Guevara, A. y Fraiz, J. (2016). La investigación de la responsabilidad social empresarial en el sector hotelero. Análisis y revisión de la literatura científica. Turismo y Sociedad, XVIII, pp. 137-158. DOI: http://dx.doi. org/10.18601/01207555.n18.08.
Vázquez-Carrasco y López-Pérez, M. (2013). "Small & medium-sized enterprises and corporate social responsibility: a systematic review of the literature". Quality and Quantity, 47, 3205–3218. |