Azmi, F.T. (2008). Organizacional Learning: Crafting a Strategic Framework. The Icfai University Journal of Business Strategy, Vol. V (2), 58-70. CEG (2007). Marco de Referencia del Capital Humano Emprendedor. Madrid: Autor. Garvin, D.A., Edmonson, A.C. y Gino, F. (2008). Is yours a Learning Organization?. Harvard Business Review, Marzo, 109-116. Garzón, M.A. y Fisher, A.L. (2008). Modelo teórico de aprendizaje organizacional. Pensamiento y Gestión, (24), 195-224. Rodríguez Antón, J.M. y Trujillo Reyes, J.C. (2007). ¿Las universidades son organizaciones que aprenden adecuadamente? Universia Business Review- Actualidad Económica-Tercer Trimestre. Rodríguez-Gómez, G., Ibarra-Sáiz, M.S. (2011). e-Evaluación orientada al e-aprendizaje estratégico en Educación Superior. Madrid: Narcea. Rodríguez-Gómez, G. & Ibarra-Sáiz, M.S. (2016). Towards Sustainable Assessment: ICT as Facilitator of Self- and Peer Assessment. In M. Peris-Ortiz, J. Alonso-Gómez, F. Vélez-Torres & C. Rueda-Armengot (Eds.), Educational Tools for Entrepreneurship. Springer International Publishing. DOI: 10.1007/978-3-319-24657-4_5 Rodríguez-Gómez, G. & Ibarra-Sáiz, M.S. (2015). Assessment as Learning and Empowerment: Towards Sustainable Learning in Higher Education. In M. Peris-Ortiz & J. M. Merigó Lindahl (Eds.), Sustainable Learning in Higher Education. Developing Competencies for the Global Marketplace. (pp. 1–20). Springer International Publishing. doi:10.1007/978-3-319-10804-9_1. Available in: http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-10804-9_1 |